Heti foglalkozások 60.

Tematikus foglalkozás (A és B komponens):

A kérdőív áttanulmányozását követően meglepő tényekkel szembesültem! A gyermekek saját magukat sem fogadják el általában, nem látják meg magukban a jó tulajdonságokat. Többségnek az érték a pénzzel, vagyonnal kezdődik. Olyan képekkel készültem, amely valamilyen érzelmet indít el bennük. Mindenkinek húzni kellett egyet és beszélni róla. Érdekes történetek születtek.

Anyanyelvi fejlesztő foglalkozások  (A komponens):

1.csoport:

Jönnek a hidegek!

A váratlan rossz idő kapcsán az időjárással foglalkoztunk, hogy ezelőtt 100 évvel milyen átlag-hőmérsékletek voltak hazánkban, melyek voltak a legmelegebb, illetve a leghidegebb hónapok. Azután ezen értékeket összevetettük a 2019-es adatokkal.

2.csoport:

A természet világa témakörből négy állatot ismertünk meg közelebbről, majd elvégeztük a hozzá kapcsolódó feladatokat négy csoportban. A tanulók önállóan olvasták el a szöveget, majd közösen válaszolták meg a kérdéseket. Végül minden csoport bemutatta társainak saját megismert állatát (ökörszem, császárpingvin, mókus, nílusi krokodil).

Az ellenőrzés Füllentős játékkal történt, melyből kiderült, melyik csapat tagjai voltak a legfigyelmesebbek.

Angol nyelvi  órák (A komponens):

1. – 2. csoport:

Folytatva az előző foglalkozáson elkezdett témát, 3 fős kiscsoportokat alkotva, kérdéseket fogalmaztak meg – asking personal information. Majd kiscsoporton belül tették fel egymásnak a kérdéseket, amelyekre személyes válaszokat adtak. Végül a csoporton belül bárkihez oda mehettek és fel tehették a kérdéseiket.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.