Heti foglalkozások 30.

Tematikus foglalkozás – “A” komponens

Vajon mi készteti az embereket arra, hogy szervdonorként vegyenek részt a gyógyítási folyamatban?  Mi a motiváció alapja, hiszen nem pénzért tűrik el az esetlegesen akár fájdalmas orvosi beavatkozásokat! A mai foglalkozásunkon a gyerekek beszéltek, mondták el véleményüket ezekről az emberekről.

Tematikus foglalkozás – “B” komponens

Az internet segítségével megnéztünk egy-egy külföldi jótékonysági szervezetet, mivel foglalkoznak, mi a céljuk, milyen akciókat szerveznek különböző országokban. pl. Máltai szeretetszolgálat

Anyanyelvi fejlesztő foglalkozások  (A komponens):

1.csoport:

Foglalkozásunkon a 2015-ös megyei szövegértési verseny 6. osztályos feladatsorát oldották meg a gyerekek. Bár a 6 feladatból csak 4-re jutott idejük a tanulóknak, összefoglalva annyi elmondható, hogy a változatos, sokrétű példák felkeltették a csoport érdeklődését, s a megoldásuk is viszonylag jól sikerült.

2. csoport:

A mai foglalkozáson a fantáziafejlesztés és a csoportban való együttműködés valósult meg.

Kitalált történeteket írtak csoportokban a gyerekek, majd forgószínpad szerűen folytatták egymás munkáját.

Izgalmas, vicces, a mai fiatalokat érdeklő történetek születtek. (Az X–faktor, A gyönyörű lány, stb. címmel.)

Igyekeztünk betartani a fogalmazás szabályait, választékos szóhasználatra törekedtünk.

Angol nyelvi  órák (A komponens):

1.csoport:

Folytattuk az előző foglalkozáson elkezdett hallott szövegértő feladatok megoldását. Meg kell ismerkedniük a különböző típusú feladatokkal, ahhoz, hogy ne a feladat értelmezésével, hanem a megoldásával tudjanak foglalkozni.

2.csoport:

Folytattuk az előző foglalkozáson elkezdett hallott szövegértő feladatok megoldását. Meg kell ismerkedniük a különböző típusú feladatokkal, ahhoz, hogy ne a feladat értelmezésével, hanem a megoldásával tudjanak foglalkozni.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.