Tematikus foglalkozás (A és B komponens):
Az előző foglalkozásokon a csapatok által kitűzött célok megvalósítását kezdtük meg. A farsangi dekorációk készítése és a kellékek beszerzése kezdődött meg. Beosztották egymás között, hogy kinek mi lesz a feladata. A téma „Vadnyugat Keleten”. Tájképeket festettek, megtervezték a „szelfi” falat és összegyűjtötték a kellékeket.
Anyanyelvi fejlesztő foglalkozások (A komponens):
1.csoport:
Mai délutánunk alkalmával Varga Miklós életútjáról, A vén Európától az István, a királyig címet viselő szöveget dolgoztuk fel. A diákok feladata itt egy kicsit nehezebb volt. Feladatuk az volt, hogy írjanak kérdéseket a megadott válaszokhoz. A tanulók többsége már dráma órán találkozhatott Varga Miklós munkásságával, és több szerepben is ismerték, felvételről láthatták már Őt.
2.csoport:
Lázár Ervin meséjét – Kriszti király kisasszonyról, aki nem sajnálta volna érte a fele országát, hogy valaki megutáltassa vele a palacsintát – ismertük meg ez alkalommal.
Az érdekes meserészletet változatos módszerekkel dolgoztuk fel.
Csoportokban a beszélő korongok segítségével mondtuk el a véleményünket.
Párokban meggyőztük egymást arról, hogy palacsintaügyben nekünk van igazunk.
Egyénileg a Füllentős játékkal (2 igaz, egy hamis állítás megfogalmazása) erősítettük meg ismereteinket.
Megfigyeltük az író sajátos szóhasználatát, kerestünk hangutánzó szavakat, hasonlatokat.
A mese tanulságát mindenki egyénileg fogalmazta meg.
Angol nyelvi órák (A komponens):
1. csoport:
Az informatika teremben végeztek a tanulók kutató munkát, azzal a várossal kapcsolatban, amit közösen választottak és szívesen bemutatnák. Otthoni feladat volt képek gyűjtése.
2.csoport:
Az előző foglalkozáson elkezdett témát folytattuk tovább. A tanulók egy feladat lapot kaptak. Megkellett nevezniük a helyiségeket a házban, majd a berendezési tárgyak neveit a megfelelő helyiséghez párosították.