Tematikus foglalkozás (A és B komponens):
A nyári balatoni élmények felidézésével teremtettük meg a jó hangulatot a 4. félévre. Egészséges életmód témakörön belül először a lelki, pszichikai egészségfejlesztés területével foglalkoztunk. A lelki egyensúly kialakítása a serdülő, kamasz gyerekek számára sokszor gondot okoz. A foglakozásunk elején drámajátékokat játszottunk, majd egy kérdőívet töltöttek ki a diákok. A kérdőív témája, mennyire vagyok elégedett önmagammal. Majd „kerekasztal” beszélgetés formájában folytattuk a foglalkozást. Nehezen nyíltak meg a tanulók egymás előtt!
Anyanyelvi fejlesztő foglalkozások (A komponens):
1.csoport:
Irány a természet
A tanév első foglalkozását a szabadban töltöttük a gyerekekkel. Itt az iskola udvarán, mindenki elmesélhette, hogy mi volt számára a legszebb, legemlékezetesebb nyári élmény, amelyre sokáig emlékezni fog.
2.csoport:
A 2019/2020 tanév első foglalkozásán megszerveztük a csoportokat. A csoporttagokkal megbeszéltük a foglalkozások idejét, helyét, feladatait.
Közösségépítő, csoportalakító játékokat játszottunk, melyek segítségével felelevenítettük nyári élményeinket, a balatoni táborozás pillanatait.
Legvidámabb játék a Mondatbefejezések volt. Így a tanév első napjaiba nyitottak, felszabadultak, szókimondóak a gyerekek.
Angol nyelvi órák (A komponens):
1.csoport:
Az első nyelvi foglalkozáson a pályázattal kapcsolatos feladatok megbeszélése, a szervezési feladatok és a foglalkozás céljának megbeszélése történt.
2.csoport:
A pályázattal kapcsolatos feladatok megbeszélése, az éves feladataink, a foglalkozás céljának megbeszélése.