Heti foglalkozások 58.

Tematikus foglalkozás (A és B komponens):

A nyári balatoni élmények felidézésével teremtettük meg a jó hangulatot a 4. félévre. Egészséges életmód témakörön belül először a lelki, pszichikai egészségfejlesztés területével foglalkoztunk. A lelki egyensúly kialakítása a serdülő, kamasz gyerekek számára sokszor gondot okoz. A foglakozásunk elején drámajátékokat játszottunk, majd egy kérdőívet töltöttek ki a diákok. A kérdőív témája, mennyire vagyok elégedett önmagammal. Majd „kerekasztal” beszélgetés formájában folytattuk a foglalkozást. Nehezen nyíltak meg a tanulók egymás előtt!

Anyanyelvi fejlesztő foglalkozások  (A komponens):

1.csoport:

Irány a természet

A tanév első foglalkozását a szabadban töltöttük a gyerekekkel. Itt az iskola udvarán, mindenki elmesélhette, hogy mi volt számára a legszebb, legemlékezetesebb nyári élmény, amelyre sokáig emlékezni fog.

2.csoport:

A 2019/2020 tanév első foglalkozásán megszerveztük a csoportokat. A csoporttagokkal megbeszéltük a foglalkozások idejét, helyét, feladatait.

Közösségépítő, csoportalakító játékokat játszottunk, melyek segítségével felelevenítettük nyári élményeinket, a balatoni táborozás pillanatait.

Legvidámabb játék a Mondatbefejezések volt. Így a tanév első napjaiba nyitottak, felszabadultak, szókimondóak a gyerekek.

Angol nyelvi  órák (A komponens):

1.csoport:

Az első nyelvi foglalkozáson a pályázattal kapcsolatos feladatok megbeszélése, a szervezési feladatok és a foglalkozás céljának megbeszélése történt.

2.csoport:

A pályázattal kapcsolatos feladatok megbeszélése, az éves feladataink, a foglalkozás céljának megbeszélése.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.