Heti foglalkozások 54.

Tematikus foglalkozás (A és B komponens):

A tanév vége felé egyre jobban sűrűsödnek a programok, aminek a gyerekek örülnek. Így, úgy döntöttünk, hogy mi is beállunk a programok sorába. Gyermeknap alkalmából kézműves foglalkozást szerveztünk iskolánk kisebb tanulói számára. Kellemesen szórakozott mindenki, az elkészített tárgyakat mindenki hazavihette.

Anyanyelvi fejlesztő foglalkozások  (A komponens):

1.csoport

Mai alkalmunkon a gyerekekkel egy rövid mesés verset elemeztünk Pécsi Gabriellától. 1992-ben írta a költőnő a művét. Tündérekről, mesebeli helyszínekről szól. A tanulók többsége nyitott volt a feldolgozásra, miután a szöveghez tartozó kérdésekre a válaszokat kitöltötték megnéztük, hogy korabeli költőknek milyen verses meséi vannak.

2.csoport:

A mai kor gyermekei szívesen játszanak online játékokat, még ha nyelvi játékról is van szó.

Legkedveltebb feladatok voltak: Mi hiányzik elől? Szólánc, Magyar MASTERMIND (Melyik 5 betűs szóra gondoltam?) és a Neves játékok.

Fontos feladatom volt a szókincsfejlesztés, gondolkodás fejlesztése, szórakoztatás, sikerélményhez juttatni a tanulókat.

A nyelvi játékok sokoldalú képességfejlesztést tesznek lehetővé, alkalmasak a kreativitás fejlesztésére is.

Angol nyelvi  órák (A komponens):

1. – 2. csoport:

A mai foglalkozásunk motiváló játéka a Találd ki!. A csoportból önkéntes alapon valakinek gondolnia kellett valamire, a többi tanulónak pedig angolul kellett kérdéseket feltenni és kitalálni, hogy mire gondolt a társuk. A gyerekek jól érezték magukat és észre sem vették, hogy játszva tanultak.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.